nyvaken. halsont. mera slem.

ja, jag mår ju fortfarande inte särskilt bra. vaknade klockan nio i morse och ville typ strypa någon. för hela min hals värkte, och jag kunde inte andas genom näsan. men egentligen känns det inte alls viktigt just nu. det finns ju de som har det mycket värre. nu ska jag iallafall gå upp och leta reda på mina maxikläder (jag är så förbannat het i dem) och mitt inpasseringskort. sen blir det stadig frukost. jag kommer typ leva på vörtbröd och risgrynsgröt.

dagens mardröm: jag drömde att emma och julia och alla andra hade stor fest, och jag var inte bjuden. sen drömde jag att ett föl blev skadat, att en man höll på att dö, och att det inte gick fram några signaler när jag ringde 112. sjukt läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0