nä vet ni vad.

jag drar till gymmet iallafall. det regnar bara pytte, och om jag skall kunna skryta på kontoret i lund och få höra "ooooh, sicka muskler" från förra chefen kan jag inte slappa. lite diciplin, emelie! jo men visst, jag kan om jag vill.

dagens blogg: jag brukar besöka denna blogg, inte bara för att jag gillar att titta på bilderna, utan även när jag känner att jag behöver lite inspiration till att träna. halvnakna, snygga kroppar kan väl få den fit-aste (sorry linn, men jag skriver det med bindestreck, det är väl okej?) hetingen att känna att man kan göra lite bättre ifrån sig?


Kommentarer
Postat av: Linn

Men vad är det för blogg du brukar besöka?? ser ingen adress...? Puss

2008-12-11 @ 16:30:59
Postat av: julia

fy av äcklig han var... fy fy fy

2008-12-11 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0