my nights and days.

ja, jag vill kanske inte spendera dem med darin, men oj vad bra han är! han, agnes och martin stenmark uppträdde på ica maxi mellbystrand idag (jag ljuger inte). jag fick inte kolla, för jag jobbade ju, men kunde inte låta bli att sjunga med och dansa lite, till mina kunders glada förvåning. utom en, såklart. alltid nån som inte uppskattar underhållning i matbutiken. men det struntade jag i och shakade vidare.


skulle egentligen slutat halv åtta, men fick sluta nu. skönt. som fan. så nu ska vi klä julgranen och äta knäck. mysigt värre.

dagens tant: jag, tydligen. en mormor och morfar var och handlade med barnbarnen. barnbarnen ville köpa en grej i de där leksaksautomaterna (som för övrigt är världens rip off). mormor och morfar hade ingen växel. så mormor säger, högt och tydligt: "men vi kan ju fråga tanten i kassan om hon kan växla." jag ville svara: "tack som fan." men det gjorde jag såklar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0