lite efter. som vanligt.

jag är som ni kanske inte visste inte väldigt intresserad av att hänga med i modesvängarna, men snappar ibland upp ett och annat. denna gången har jag lyckats igen, sådär ett år senare. iallafall. var en sväng på märkesbutiken (gud förbjude egentligen) på maxi igår. där såg jag dessa fantastiska skor:


uggs är egentligen so-not-me, men dessa stickade föll jag handlöst för. synd att man inte är 800 kronor rikare än vanligt, och kan köpa dem utan problem. jag får väl helt enkelt tråna i en evighet och sen glömma dem. vad är väl..

nu ska jag iallafall plugga järnet. sedan ska jag in och sola i la och i eftermiddag blir det hbg för hela slanten. bonzan, here I come!

dagens mat: nyår.. mmm.. dregel.. frozen cheesecake.. mmm.. dregel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0