lillasyster snäll.

både jag och lillasyster borde heta snäll i mellannamn. under sitt besök i new york handlade hon massor med grejer till mig. lite fick jag nu, och massor ska jag få i julklapp. jag är så exhalerad. för hon säger saker som: "åååh, du kommer bli så glad. jag är så nöjd. så nöjd! med dina julklappar..." jag spricker nästan. i vår bär det av till new york, det kan ni ge er fan på.

just nu slår vi in julklappar och lyssnar på sanna nielsen. mysigt.

dagens pappa: elisabet visar oss allt hon köpt och säger: "...och så köpte jag detta linnet för 2,50 dollar..." pappa kontrar då med: "ja, och det var ju så litet så det är väl knappast värt mer...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0