lill erik och malmö.

jag är bara lite sjuk idag. så jag ser enormt mycket fram emot att åka ner till lund och äta lunch med mina gamla kollegor. saknar dem massor, och ska krama alla minst tre gånger. speciellt eva. och chefen, såklart. sedan, när vi lunchat färdigt, ska jag köra lite längre söderut (malmö) och kramas med klara. klara, påminn min om att jag ska ta mina nycklar. haha. jag glömde mina nycklar hos klara i juni. dags att hämta dem, typ. vi ska mysa massor, jag kanske till och med ska röka en liten cigarett in the heat of the moment. vi skall gå till tant brun, grön och gredelin (søstrene grene) och jag vill trilla runt i triangeln.

igår, förresten, fick jag en chock. jag tittar gärna på aktuellt/nyheterna/rapport för att hålla mig ajour med resten av världen (tydligen så kretsar ju inte allt kring mig, eh). men igår tappade jag mackan i golvet när DET HÄR (ja, detta kräver versaler) trynet upp i rutan:

hur tusan ska man kunna ta den pojken (ja pojken, han är ingen man) på allvar efter att han har spelat lill erik i bert. jag kommer aldrig kunna göra det, iallafall. usch.

dagens sanning: om jag är självgod, så måste vi komma på ett nytt ord som kan beskriva min vän glüsner. vad är höjden av självgodhet? (ej retorisk fråga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0