jag vet hur man gör.

jag är en sån nörd. först måste jag ju tillägga att synden straffar sig själv. jag vaknade klockan 11 idag av att jag drömde en fruktansvärd mardröm (lillasyster, julia och emma var med i drömmen) och låg och fäktade med armarna. efter att jag vaknat till liv och slutat fäkta, inser jag att jag inte kan andas. min hals är, idag igen, full av slem. och skit. här är det inte okej att ligga kvar i en loftsäng vill jag lova, och inte heller det lättaste att ta sig ner från en sådan i panik.

nu har jag dock duschat, hostat upp det mesta av slemmet (som liksom satt fast i bihålorna, mellan halsen och näsan) och ätit frukost. jag fick sms av don thomaso som frågade om jag var för sjuk för att komma till skolan och göra grupparbete. jag svarade att såvida han inte vill bli smittad och hosta slem hela julhelgen kommer jag gärna. dte fick jag inte. nej, så nu ska jag läsa marknadsföring själv, och lära mig så mycket jag kan.

dagens nörd: jag. jag är seriöst jätte nördig. jag har stört mig på att jag inte vet hur man postar youtube klipp på bloggen (så som jag kunde på metrobloggen, det fanns ju en knapp för det). men nu vet jag. jag klippte och klistrade och gick in i html-redigeringsläge och så vipps! var den där. nu var det bara ett test, men snart skall jag posta något bra. något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0