home sweet home.

herre jesus vad jag är trött. mina ögon går i kors. trodde jag skulle få sova på bussen. men icke. hamnade framför två tuggumituggande 17-åriga stockholmstjejer som satt och hittade på rim till ALLA sina julklappar. plus att de pratade högt, dunkade knäna i mitt ryggstöd och var allmänt störiga. jag ville slå någon, men jag orkade inte.

nu har jag äntligen kommit hem till min kära lägenhet, och skall krypa i säng. skola klockan 09.00 imorgon. suck. lite missnöjd över att mr no-name-guy ställer in vår filmträff i sista sekund för ett "möte". men men, vi får väl se om vi tar det på torsdag istället. om inte, så lägger jag ner. he's wort some trouble, but not that much trouble. no no, nån måtta får det vara på det hela.

dagens tack: tack alla söta små vänner för en fantastisk helg! reunion i mellbystrand/laholm snart igen eller? hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0