fruktsallad och tvstirr.

ja inte var det så mycket bättre med sjuklingen idag. snarare tvärt om. jag sov till typ elva, och vet inte riktigt vad jag gjort i en timme. antagligen suttit och stirrat in i tvn, för det är i princip det enda jag orkar göra. skolan fick vara utan mig idag också, det var inte alls tal om att gå upp halv sju i morse. nej nej. då var jag i stort sett död.

nu skall jag vila lite till, sen antagligen försöka gå och köpa lite mjölk och frukt. fruktsallad. mums. måste hitta någon ny frukt att piffa upp den med, banana doesn't do it for me anymore.

dagens musiktips: för er som gillar den brittiska pop/rock/indie scenen finns det bara en show att lyssna till: in music we trust med steve lamacq. måndagar klockan 22-23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0