filmer vi inte vill se. igen.

lunchen förtärdes i ett grupprum tillsammans med flertalet klasskamrater. samtalsämnet blev film, och sedan skräckfilm. vi kom fram till att vissa filmer verkligen satt sina spår, och då ofta för att man råkat kolla på dem som liten. men även i vuxnare ålder utsätter sig vissa för skräckfilmer, även fast de inte borde. typ jag och julle. vi kan inte ens se "scary movie", för att vi blev så märkta av "the ring". patetiskt, men sant.


dagens duktigaste: jag gjorde det. jag gick upp 06.30 och åkte in och tränade innan skolan. cred. men fortfarande inte klok i huvudet. men seriöst vad skönt det är att ha det gjort.

Kommentarer
Postat av: dannjella

tack emelie, nu kommer jag VERLIGEN somna inatt.

haha, the ring satte otrolit mycket spår i mig, jag sov med ett lakan över tv:n i nästan 6mån... nog dags med det där lakanet igen.



:p

2008-12-02 @ 22:38:42
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0