dålig start.

jag tror mycket på dethär med att hur morgonen börjar, speglar hur resten av dagen kommer se ut. jag tappade min deo i golvet så att den gick i kras och det var vit sörja på hela badrumsgolvet. ingen bra start, skulle jag vilja påstå.

å andra sidan började jag må lite bättre när jag kom fram till en sak: den i stort sett enda anledningen till att jag kollar på vakna med the voice, är att de visar en klocka uppe i högra hörnet. det är bra, för jag måste ha koll på tiden. men annars gillar jag ju knappt programledarna, deras ständigt användande av gammalt material och det faktum att de spelar en låt i timmen, typ. så istället sättar jag tvn på ljudlös, och kör igång P3 på radion istället! klockrent. jag har saknat olle och martina. under den tid jag pendlade mellan helsingborg och lund höll de mig sällskap på mornarna.

dagens lunch: suck. kom på att jag ju inte lagade någon mat igår, så nu måste jag köpa lunch. det är jättemeckigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0