cut it.

nu har jag bokat tid på frisörskolan på sveavägen. killen som svarade när jag ringde var jättetrevlig, och jag hoppas att det innebär att klippningen går bra. vi får väl se.

nu har vi iallafall lunch, killarna och jag. julle är en svajker, och är "sjuk" idag, för att kunna gå på konsert ikväll. jodå julle, vi fattar. det är så genomskinligt. jag kommer förresten bli hatad av hela klassen. vår lärare flyttade fram morgondagens prov till fredag, men efter att jag och don thomaso snackat med malena, skall vi göra det imorgon iallafall. sorry.

dagens citat: vi pluggar marknadsföring, och frågan som dyker upp är: "kan allt marknadsföras?" då svarar jag: "ja, jo, men det kan det ju. vi säljer ju oss själva, typ på fest och så." ni fattar vad jag menar, va? killarna vek sig av skratt. ha. ha. ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0