power nap igen.

ja nu har jag lyckats ta mig hem, efter en timmes åkande. det är ett rent helsicke med kollektivtrafiken mitt på dagen. det går nästan inga bussar, och de som går går typ en gång i halvtimmen. och om pendeltåget blir försenat för att polisen stormar ena vagnen för att dra ut en motsträvig pundare missar man lätt den enda bra bussen från älvsjö. måste åka via svedmyra och sedan tunnelbana sista biten. suck. dessutom är det kallt ute.

jag har iallafall pluggat lite, och skall nu ta en power nap idag igen. ikväll är det nämligen pingis som står på schemat, och då måste man vara pigg! tjoho.

dagens musik: jag lyssnar på ed harcourt väldigt mycket just nu. ett litet tips, typ. ganska bra musik att plugga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0