öl trots osug.

jo jo men. trots att hon inte är jättesugen på alkohol i någon form, är det dags att gå. emelie skall åka in och dricka två öl (max) på söder. först en med moaaaaah wei och per från la-home. sedan en med clådia och gänget. kanske drar jag med moaaaah och per till pingisen, tror att de skulle gilla det.

nu ska jag stänga av datorn, och gå i tid till tunnelbanan.

dagens imorgon: imorgon skall jag och apotekaren antagligen gå på bio! det ska bli himla skoj. frågan är bara om vi skall se mamut eller benjamin button. någon som sett någon utav dem och kan ge skälig anledning till att välja just den?

Kommentarer
Postat av: bonnie

jag har inte sett mamut, men benjamin gillade jag iallafall :D

2009-01-29 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0