lite trögstartad. som vanligt.

usch, jag måste packa. alla mina grejer ligger utspridda på rummet, i badrummet, på lillasysters golv, i köket och så vidare och så vidare. känner på mig att jag kommer glömma något väldigt viktigt. jag lyckades ju trots allt glömma min skinnjacka hos bonnie, så sannolikheten kunde inte vara större. för övrigt skall den hämtas och ikea besökas innan vi kör tillbaka mot ängelholms flygplats.

har haft en skön och trivsam jul hemma, och nyår var väldigt lyckat. men så mycket tid spenderad med familj och vänner får mig bara att tänka på hur mycket de betyder och hur mycket jag saknar dem. juni 2010 är det jag som flyttar till göteborg. inget snack.

nej minsann, nu får jag ta mig i kragen och börja packa. tänker på stackars lillasyster som är på maxi och inventerar sedan klockan 05.00 i morse. inte avundsjuk någonstans.

dagens ullared: i ullared (gekås) kan man verkligen hitta allt. som denhär supersmarta isskrapan med liten vante man stoppar in handen i för att inte bli kall om fingrarna när frost och snö skrapas bort från rutorna. en sak du inte visste att du ville ha, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0