lite bättre. på vissa plan.

jag mår lite bättre. är fortfarande sjukt snorig och dan, men jag står iallafall upp. feber har jag ingen, och halsen gör inte så ont längre. det är ju positivt.

har ätit en god lunch, delat med mig systerligt till stackars malin som ingen hade med sig. pasta och köttfärssås, avocado och grapefrukt. mmm. en riktig höjdarlunch skulle jag vilja säga.

ja, min hjärna är full av indraget snor, och därför är jag lite seg. återkommer kanske senare.

dagens rehab: idag åker min dator in på rehab. de får helt enkelt fixa den, kosta vad det kosta vill. jag orkar inte med allt krångel. därför kommer det vara lite tunt med inlägg framöver, så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0