kung fucking panda.

skall försöka sammanfatta gårdagen i ett ganska kort inlägg. den började med träning på gymmet i stadshagen. klockan elva stod jag redo i ztatus butik på hantverkaregatan, och hade fram till 16.00 väldigt roligt. mycket folk, trevligt folk och trevlig arbetskamrat. dessutom kom måns möller in i butiken. hans barn fick kakor. såklart. då skulle alla andra barnen också ha kakor. tydligen får man inte favorisera kändisar i butiken.

kvart över fyra blev jag lite stressad. tåget till uppsala avgick 16.30. därför rusade jag i ilfart mot t-centralen, sprang mot tågen och dog nästan när jag insåg att mitt tåg gick från spår 18b. det är typ spåret längst bort. därför hoppade jag på tåget svettig, andfådd och utan biljett. som tur är kunde jag på bredaste hallänska övrtyga konduktören att "mitt kort funkade inte i automaten..." och behövde därför inte betala något tillägg. pew. att kortet funkade i hans terminal var såklart "mycket märkligt."

i uppsala började jag och apotekaren den sena eftermiddagen med att dricka öl på "katalin", två var, och gick sedan hem för att laga mat. besöket på ica däremellan resulterade i inköp av ett halvt kilo godis (lite pga att två öl på halvtom mage gör emelie lagom rund om fötterna). därför åt vi godis, spilde vatten och kollade på kung fu panda på kvällen. kung fu panda vart inget bra. jag skrattade lite, men mest åt jack black.apotekaren avskyr jack black, så han skrattade inte lika mycket.

söndagen har fått en bra start med god frukost och läsning av dagens nyheter. vuxet nog läser vi en del var, sen byter vi. och så läser vi ibland högt, och skattar åt sånt vi tycker är roligt. nu ska jag äta mer godis, återkommer.


dagens skiva: kanye's nya. går på repeat i min mp3spelare. mycket mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0