getting old.

på vägen hem satt jag och svor åt mig själv på tunnelbanan. hade lämnat pojkar, clådia och öl bakom mig, men kunde ändå inte låta bli att sitta som en kärring och klaga över situationen. alla var varma, utom jag. jag frös. alla pussades och mös med någon, utom jag. jag lutade mig mot fönstret. framme i högdalen gick hjärnaktiviteten på högvarv och jag skrattade faktiskt lite när jag fick ett samtal från en viss man i svart. tydligen gick inte lund säkert, utan fick dras med en kepsbärande uppsala student vare sig hon ville eller inte. efter samtalet smakade nudlarna himmelskt, och jag skall nu luta huvudet mot kudden som sova. iallafall tills pojkarna kommer hem.

dagens ställe:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill ni vinna ett 1GB minneskort till din sony ericsson mobil?? Kolla min blogg ;D

Kommentera bara inlägget

http://banandivan.blogspot.com/2009/01/nn-som-vill-ha-ett-1-gb-minnekort.html

2009-01-25 @ 13:46:11
URL: http://www.banandivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0