förvirrad. hungrig. kallvatten åter.

hemma. hungrig. men kallvattnet är tillbaka. pew. verkar dock som att den ganska omfattande vattenläckan inte gjort någon större skada på just min lägenhet. vilket kan tyckas vara synd, då det förhoppningsvis hade skyndat på stambytet lite. jaja. en ska väl inte vara bitter över en sådan sak.

som sagt, hungrig. skall idag ge mig på att göra lax i ugnen. kommer att köpa färsk sådan, för att inte få ett resultat som ens kommer det minsta i närheten av gårdagens. behöver jag tillägga att jag inte åt min matlåda, utan istället åt på skolans restaurang idag? kalops. det var riktigt gott. men nu är jag såklart hungrig igen.

dagens utredning: jag har i stort sett bara tre läsare som kommenterar hyffsat frekvent. tydligen. först trodde jag att det var två, men upptäckte nu att smeknamnet "K" används av två olika personer, vilket resulterar i att det helt enkelt är tre. i vilket fall som helst skulle jag uppskatta om de båda "K"na kunde specificera sig något så att jag slipper bli förvirrad. tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser inte frekvent bara så du vet, vill inte att du skall råka tro att jag inte tycker illa om dig!



/Kenny Joelsson, 23, Halmstad.

2009-01-14 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0