bäddat för busfrön.

nu har jag fått iordning det mesta. klisterlappar och tejprester dekorerar fortfarande det stoltaste inköpet, men det spelar ingen roll för det passar så fint och så bra under sängen. där skall jag inta många måltider och studera flitigt. sofforna är bäddade för att de två besökande busfröna skall kunna gå till sängs så tyst som möjligt, och alltså inte väcka mig. chris brown hade tydligen varit väldigt, väldigt bra, och jag kunde med nöd och näppe stå emot malins inbjudan att följa med ut en sväng. men någon karaktär skall man ju kunna visa. bilder orkar jag inte ta, men lovar att bli bättre på den fronten igen, snart.

dagens inköp: rättare sagt morgondagens. tjejerna i klassen (och jag lite) pratade och visade idag om/sina underkläder och fina bh:ar. därför blev jag enormt sugen på att införskaffa en eller några nya plagg av det mindre slaget. borde ju gynna både mig och annan. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0