av rödvin får man mörka tänder.

tror att i stort sett alla på avskedsfesten igår drack rödvin. förutom några som drack rom och cola eller öl. i vilket fall som helst var det många som gick runt med ett leende kantat av mörka tänder. inklusive jag. det var minsann en mycket trevlig kväll och jag high-fivade till och med en kille efter att vi kommit fram till något. vad, vet jag inte nu, vi kom fram till så mycket. det var roligt.

idag sov vi länge, och nu går jag runt ensam i lägenheten, i linne, trosor och grå knätsrumpor och lyssar på athlete. skall få i mig några mackor och sedan diska. får man god mat lagad till sig kan man ju iallafall få diska, tycker jag.

dagens kallaste: termometern måste gå fel. för den visar på -15 grader, det tror jag inte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0