åter anträffbar.

finally! min dator är åter i brukbart tillstånd, och jag kan surfa fritt utan problem! som jag har saknat den... fick dock en smärre chock när han på datastället sa: "ja, nu gjorde jag ju det och det, och det och det går på 3.500 kronor totalt." jag stirrade på honom och utbrast: "what?? det hade jag ju inte alls väntat mig!" vi dividerade lite, och tillslut gick jag med på att betala 2.300 spänn. en halv dator, men ändå. fick ju antivirusprogrammens antivitusprogram också. så en ska väl inte klaga.

nu sitter jag på tunnelbanan till therese. jag ska skriva reflektion på ledarskapskursen, therese ska packa och sen ska vi dricka rödvin. precis vad jag behöver.

dagens sovmorgon: jag snoozade i två timmar i morse. tyckte jag att jag var värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0