allt utom det jag borde.

jag borde som sagt ha börjat plugga nu, men jag förmår mig bara inte. funderar ärligt talat på att vara i säng tio idag, så att jag kan gå upp halv sex imorgon och plugga lite. jag är cp, jag vet, men min koncentration far i botten efter typ 16.00. därför gör jag istället en massa andra saker. jag...


...äter nudlar med currysmak, trots att någon höjde på ögonbrynen när han gick igenom mitt skafferi.
...kollar på en dokumentär om småflickor som deltar i beauty pageants när de typ är fem. skrämmande.
...betara räkningar (ja, till och med det är roligare) och sorterar in lösa papper i en pärm.
...testar nya mikrofonen i skype. himla bra det där, har jag kommit på. speciellt när vissa pratar så mycket och så länge.
...funderar på vad jag ska ha på mig imorgon.
...kollar om hertz har några bilar till uppsala. dålig utdelning där.
...beundrar mina nya fina skor.

ja, som ni ser finns det mycket man kan göra även i en liten liten lägenhet.

dagens fattigaste: jag. på allvar. efter att ha få hosta upp 2450 kronor för ett nytt teminskort, är plånboken tunnare än victoria beckham. därför blir det hemmakvällar med rester framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0