vältränad.

så var det dags igen. efter två veckors uppehåll (minst) skall jag få fart på träningen igen. tack vare borttappat gymkort och en massa uppsalabesök (som i för sig har varit väldigt trevliga, men ni fattar) har det gått lång tid sedan sist, och under tiden har jag inte skurit ner på varken portioner eller godis. därför ser de nya rutinerna ut för att get back in shape såhär:

  • 2-3 styrkepass i veckan
  • 2 konditionspass i veckan
  • absolut inget godis i veckorna, och bara lite lite på helgen
  • tillbaka till 5 frukter-om-dan rutinen

får hoppas att jag kan hålla det... men det tror jag. kanske. skall försöka iallafall. nu skall jag hoppa in i duschen och sedan åka till fryshuset klockan sju för att skata med moahhhh. haha. det ska bli kul att se.

dagens faktum: både jag och don thomaso kände för att hoppa framför pendeltåget efter skolan, men det blev inget med det. men det var nära...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0