miserable in la.

ja det är då inte mycket som är bra nu. förutom att jag hamnade i en bra grupp i företagsekonomin (thank god) och att det verkar som att jag har hittat några billiga framtida flygresor hos kullaflyg, är det mest snor och ont i halsen. jag har även fått en gigantisk finne mitt i näsan, tack vare alla orenheter jag snyter ut. fresh. tur att man inte behöver träffa folk, iallafall. för dagens outfit är dessutom sliten t-shirt, ingen bh och lillasysters sandfärgade mjukisbyxor.

nu skall jag kolla på film med katten. mamma och lillasyster jobbar, och pappa också. suck.

dagens vill: jag vill vill vill åka till london och shoppa på primark. över påsk kanske man skulle åka? hade varit kul. måste hitta någonstans att bo bara. hmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0