make me well.

snörvel. jag börjar bli sjuk. efter fyra timmar i halmstad med lillasyster var vi så trötta båda två att vi var tvugna att lägga oss och vila efter maten. mamma tycker att vi är enna klena döttrar som bara ynkar sig och borde gaska upp sig. men när jag sa att jag inte trodde att jag orkade äta upp min semla förstod hon allvaret. "nej men ojdå, gumman lilla..." det är den reaktionen man vill ha... jag handlade iallafall grejer för 466 kronor och fick då:

en randig halsduk (30 kr)
en senapsgul mössa (9 kr)
fyra glasunderlägg (20 kr)
en tårtspade (5 kr)
en doftmuffin att hänga i garderoben (19 kr)
ett par svarta tights (79 kr)
tre chokladbitar jag inte skall äta själv (6 kr)

och inte minst en härligt ljusblå/turkos/glittrig stickad tröja och en mustigt mönstrad svart stickad tröja som är såååå '80 från myrorna för 45 pestektive 65 kronor. dessutom en multifärgad stickad topp från h&m som jag trånat efter länge länge, för 98 kronor och två stora benvita armband jag tittat på flera gånger som nu kostar 10 kr styck, också från h&m. i'm the budget queen. vad jag skall ha tårtspaden till kan man ju dock fråga sig... eh... jag skall nog fortsätta vila lite. bilder kommer senare.

dagens filmtips: för er som precis som jag borde sluta handla och börja spara, kan jag tipsa om hur ni skall spendera kvällen. istället för att gå ut och bli dräggfulla och ragga på någon som ni ändå kommer ångra att ni släpar hem, alternativt gå och hyra en över hypad ny rulle på videomix (fuck heller hemmakväll. jag vägrar) med pojk-/flickvän/sambo/vän borde ni se filmen som går på 3an ikväll. om en pojke (about a boy). den börjar 21.35. imorgon kan ni se om ni hittar soundtracket på cdon.com. det är ett lika bra soundtrack som filmen måste vara. jag säger måste, för jag har inte sett den. men jag ska se den. och min mage brukar ha rätt när den känner på sig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0