jönkööööööping!

hell yeah! vi är i jönköping! borde betyda att jag kommit halvt i kontakt med mr. maxi. har för mig att han hänger i jönköping när han inte hänger i linköping. eller ja, hänger och hänger... hm... klockan är iallafall kvart i sju. jag har suttit på bussen i fyra timmar och fyrtiofem minuter. två och en halv timme kvar, bara. den närmaste halvtimmen tänkte jag fortsätta att läsa "belle de jour" och få bilder i huvudet. de sista två timmarna tänker jag nog sova lite. och drömma lite. om randiga lakan och christian kjellvander på repeat. sedan är jag nästan hemma. halmstad är ju som ett andra hem i princip, men hemma är ju ändå laholm. eller ja, inte ens det, men det är ändå ingen som vet var jag bor egentligen.

dagens musik: tegan and sara. tack julia. i love you. and tegan and sara. from now on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0