fin i lugg.

ja, det var ju ingen som direkt frågade vilken föränding det var som var på gång, men jag har iallafall klippt lugg. har inte haft hellugg på länge, så det var roligt! bra blev det dessutom, och en klippning för 150 spänn är det väl ingen som tackar nej till. mirabella heter frisörskolan på sveavägen jag gärna klipper mig på.

nu mat. sen skype. sen london reunion.

dagens blodsmak: jag, don thomaso och dexter sprang från skolan till pendeltåget. shit jävlar vad det ska vara i tid nu för tiden då! vi fick springa så att vi alla flåsande kastade oss in i sista vagnen, oh sedan var tvugna att spotta saliv i farsta strand för att vi höll på att kräkas. någon borde träna upp sin kondis.

Kommentarer
Postat av: Linn

Anade att det va det som var på g! Jättefint hjärtat! Puss

2009-02-04 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0