dålig söndag.

jag är inte direkt nöjd med söndagen. först var jag tvungen att gå upp okristligt tidigt (halv nio. en söndag.) och lämna ett mjukt och fint uppsala. i vällingby var det sedan fullt ös på jobbet. rörigt och dant. massor med kläder till låga priser gör folk tokiga. när jag sedan till mitt stora förtret insåg att jag hunnit med det bästa tåget hem, men glömt att gå ut rätt väg och var tvungen att hoppa av i råcksta för att åka tillbaka och lämna tillbaka inpasseringskortet, var jag inte glad alls. det visar sig även att jag glömt min ena väska, vilket betyder att jag måste åka tillbaka imorgon också! fy tusan vad segt. nu lagar jag mat utan lust. jag får min mens imorgon. need i say more? det är knappt så att de ursnygga t-shirtsen från diesel jag köpte kan få mig på bra humör.

festandet igår var väldigt trevligt och bra, tills mitt röksug slutade i snorigt snyftande halv två på natten. men det behöver vi inte gå in på. vi behöver bara konstatera att det är sjukt löjligt och att jag är duktig som håller uppe.

dagens kock: årets kock. här kommer bilden som utlovades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0