dagens tre saker:

jag tänkte i detta inlägg ta upp tre saker, som är oberoende av varandra. iallafall vad jag vet.

sak ett: män i uniform. det är något speciellt med dem. inte alla män i uniform, utan snarare good-lookng fellows med uniform. hm. detta är inte något man ser varje dag, därför flinade jag lite löjligt mot en sjukt snygg man som kom gåendes med sina militär-kollegor i sin militäruniform på centralen. han såg som tur var inte detta. ingen annan heller. men jag slår vad om att mina kinder fick en något rosigare ton.

sak två: tasty hose på centralen. varför har ingen sagt till mig att de har öppnat där? det är ju som att komma hem en liten stund. alla dessa bakverk och nötter gör lilla mig knäsvag och smått förbittrad över att mitt sockerberoende numera stillas av fem godisbitar istället för fem hekto.

sak tre: jag har uppmärksammat en knasig trend hos småflickorna den senaste tiden. jag vet inte om de vet vem twiggy är, men om det är hennes ögon de försöker sminka sig till, skulle jag bli förvånad. istället undrar jag vem utav dem det är som kommit på att det är snyggt med ögonfransar som ser ut som ihopklibbade spindelben? vad jag har fått lära mig är att detta inte är något att sträva efter? men å andra sidan har jag ju inte läst (eller iallafall tagit åt mig av) ett enda sminktips sedan jag läste 9e numret av vecko revyn 1999. någon som vet mer om detta?

Kommentarer
Postat av: My Jönsson

vaa!! har tasty house öppnat på centralen?

Jag ska dit i morgon och handla, som sagt att komma hem för en stund..

Hoppas du har det bra i skåne/halland land :)

Pusspuss My

2009-02-20 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0