dagens husman:

med denna bild vill jag slå ett slag för blodkorv och alla dess fördelar!


jag vet, kanske inte världens snyggaste rårakor. men det var första gången, och det tar ett tag innan man fattar hur man ska få till dem. de på slutet blev bra, men de måste jag ju skylta med i matlådan imorgon... rårakorna gjorde jag iallafall på fyra små potatisar, två normala morötter och en halv lök. allt rivet, och blandat med salt och peppar. serverat med blodkorv, lingon och ett glas mjölk. bättre blir det inte. nu, en apelsin på detta. kusin vitamin, please be my friend...

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är såå snäll min lilla sötnos! Jag vill jättegärna få din hjälp. Vill ha en riktigt fin bild/ram högst upp! I rosa! Jag gillar rosa! Säg till när du har tid att hjälpa mig!

2009-02-24 @ 21:25:04
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0