äntligen äntligen hemma.

efter drygt åtta timmar i sittande ställning är mitt ass åter i sin vanliga shape. inte tilltryckt och platt. känns bra. pappa och lillasyster hämtade mig i halmstad med en varm bil, och mamma matade mig sedan med en väldigt väldigt god paj. så nu skall jag gå och lägga mig, trött men mätt.

dagens "jag borde": jag ångrar djupt att jag inte påpekade för den ganska sönderblonderade 35-åriga kvinnan att det inte är okej att måla naglarna på en buss. stanken spred sig på två sekunder, och jag mötte en annan passagerares blic, som måste sett ut ungefär som min. förlåt, men detta måste jag väl ändå få lov att tycka att det inte är okej?

Kommentarer
Postat av: julia

japp detta är helt ok att inte tycka är okey

2009-02-21 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0