the b-word går inte hem.

sådär ja. lite snyggare nu iallafall. lila är fint. jo, det är det!

jag är iallafall äckligt trött. jag har läst 6 kapitel, antecknat och renskrivit en sammanfattning på dessa à 7 sidor. för min och thomas skull. sedan är jag ju en sådan a-student att jag delar med mig av denna sammanfattning till resten av klassen. who's a biatch now, huh? jag. fortfarande. för jag är väldigt selektiv och skickar anteckningarna till långt ifrån alla. speciellt inte till sånna som kalla mig för the b-word.

suck och banan, dags att krypa upp i sängen. kom dock på att jag inatt drömde en väldigt obehaglig dröm som handlade om lesbisk sex, bajs och annat som tillsammans kan bli väldigt obehagligt. usch.

dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0