första ever.

ja jag är ju ganska trött på metrobloggen just nu. den ligger nere i princip hela tiden. suck. jag som hade världens idé. som tur är kom jag på att jag kunde skriva i word, och sen blogga när den är uppe igen. men den har legat nere i flera timmar nu, så istället startar jag en blogg här. kommer antagligen så småningom gå över helt till denna, så var beredda på att spara denna adressen som favorit istället... men jag återkommer med info i god tid i så fall. i alla fall. jag bad emma ge mig receptet på hur man gör köttbullar. det beror på att jag aldrig gjort köttbullar. då tyckte hon att jag var söt. därför skrattade jag lite åt detta citatet från that 70's show:

kitty forman: "have you eve baked a pie before?"
jackie burkhardt: "no, i really don't cook much. i kinda was just hoping to get by on my looks."

haha. det är såååå jag. nej men alltså jag kan laga mat. men jag är söt, och skulle antagligen kunna klara mig på att bara vara söt. fick det bekräftat av min gamla kollega eva, när jag igår förklarade för henne att mr östergötland inte vill ha mig: "varför inte då??" sa hon. "jag vet inte.." sa jag, "jag har ju inte rabies direkt" eva skrockade och la till "nä, och du är ju rätt söt också.. haha.." att eva la till ett "haha" är inget konstigt, hon skrattar bara väldigt mycket.


dagens bloggare: micha barton . äntligen någon som lägger upp en massa bilder på sig själv utan att skämmas, och som dessutom har något bra att komma med. hon inspirerade mig till att göra en afrika resa. skulle vara så roligt och givande. får se när det kan bli av bara...


Kommentarer
Postat av: julia

Meeeen..hänka på mig o praktik i Sfrika för sida 2010..

2008-11-26 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0