första advent, som det ska vara.

har precis landat i lägenheten efter första adventsfirande hos claudia och johan. de söta små hade bakat både lussekatter och pepparkakor, klätt julgranen och hängt upp blinkande ljus. på tvn visades en värmande sprakande levande brasa, och julmusiken fyllde den väldoftande lägenheten. efter några koppar glögg och allsång från therese sattes "ensam hemma" igång och vi skrattade så att vi fick knip i magen. eller så var det mängden bullar, mums mums och pepparkakor som var orsaken till det. what ever. trevligt är en underdrift för att beskriva kvällen.



nu skall jag krypa till sängs, för imorgon skall jag antagligen gå upp klockan 06.00 för att träna. jag är inte klok i huvudet.

dagens sammanträffande: i början när jag precis flyttat upp till sthlm träffade jag en kille några gånger. men vi slutade ses, av gemensamma skäl. för någon månad sen stötte jag på honom på café opera. några veckor efter det stötte jag ihop med honom på boule baren (av alla ställen) på söder. ikväll satt jag på bussen på kungsgatan när han kom gåendes utanför. jag tyckte det var skoj. haha. claudia kom fram till att vi måste röra oss i samma kretsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0