vibrera mera.

jag måste köpa en ny mobiltelefon. min kära kompanjon, som har fått stå ut med att bli kastad i marken, dränkt i vitt vin, krossad i väskor och annat som en vanlig mobiltelefon skulle dö av, har tappat vibrationen. dessutom tappar den ibland ljudet, vilket gör att jag missar massor med samtal och sms.

det är jättesynd, för jag har egentligen ingen lust, eller några pengar till att göra detta inköp. men en mobil utan vibrator och ljud är ju ingen vidare mobil. frågan är bara vad man skall köpa för någon. det tar emot att säga det, men jag måste nog gå till the phone house i haninge idag, för the phone house är de enda som säljer mobiler med halebop abonnemang. och halebop har alltid, och kommer alltid, ligga mig varmast om hjärtat.

dagens hår: jag funderar på att klippa mig idag. mitt hår är långt och fint, men tungt och svårt att fixa. suck. jag som tycker det är så jobbigt att klippa mig. blir liksom aldrig nöjd. egetligen vill jag klippa mig på sveavägen på en frisörskola där, för det kostar bara 90 spänn. men, vågar man? ja, jag vågar. för som sagt, jag blir ändå aldrig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0