dålig månadslön, tack ändå.

var är olle och martina? någon har slängt in några puckon i studion, och jag blev jätteledsen. för övrigt är det tydligen kitty (jutbring) och henrik (torehammar). de kallar det "musikhjälpen" och båda två fick typ orgasm för någon minut sedan när någon skänkte, enligt kitty, en ganska "dålig månadslön" à 15.000 kronor. what ever, jag vill ha tillbaka morgonpasset. martina och olle. nu. på direkten. jag är ingen förändringens människa, speciellt inte klockan 07.00.

ja, jag vaknade bitter. ja, jag kommer antaglien fortsätta vara bitter hela dagen. nej, jag är inte helt frisk. nej, jag kommer inte stanna hemma idag också. ja, jag skall åka med alla mina väskor till skolan och sedan direkt till arlanda. ja, jag bävar för detta, jag ska åka kommunalt hela vägen.

dagens lunch: nöjd var jag, när jag hittade en portion köttfärssås längst in i frysfacket. koka spaghetti, och sen har emelie lunch för dagen. tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0