ögongrus och bara ben.

nej nu börjar jag snart se i kors. mina ögon grusar sig och jag börjar sluddra. det är goda tecken på att jag borde sova. innan dess hann jag dock snacka lite skit med den gamle gamle vännen. han har varit sjuk, men börjar bli friskare. han påstår dessutom att det var jag som smittade honom. bull shit, säger jag. kanske halvsant, kanske. jag vet inte. i vilket fall som helst lyckades jag muntra upp honom med mitt trötta prat. när jag är trött babblar jag som en idiot och byter ämne stup i kvarten. mycket underhållande, tydligen, men det krävs en del träning för att hänga med i svängarna.

dagens vill: jag vill att det ska vara sommar, jag vill vara solbränd, jag vill ha bara ben och jag vill ha skjorts. säga vad man vill om beach-förberedelser, men dessa shortsen satt bra hela sommaren 2008, och det ska de fan göra sommaren 2009 också. annars dö(da)r jag (någon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0