good old memories, biceps och köttfärssås.

mmm, herre jesus vad god köttfärssåsen blev. gjorde en variant av mitt gamla recept, och linns föräldrars. det blev hur gott som helst.

nu tittar jag på desperate housewives, samtidigt som jag skickar in bilder för framkallning. det är seriöst riktigt kul att ha dem i handen och minnas de fina stunder man haft.

förresten är jag ju inte lite avis på lillasyster. hon åkte till usa idag, och skall vara där två veckor. hon och pojkvännens bror åker dit för att hälsa på just pojkvännen, och de skall bland annat även besöka the big apple. jag vill också.

dagens observation: min vänstra bicep är större än min högra. hur cp är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0