svett. och virus. panik.

det första jag gjorde när jag kom innanför dörren precis, var att klä av mig, från topp till tå, så när som på trosorna. jag kastade mig sedan in på toaletten. jag var varm, svettig och kissnödig. det vill säga nästan döende. nu, däremot, är jag sval, torr och tömd. jag älskar min vinterjacka, men inte när den får mig att känna mig som ett kokt ägg. då fryser jag faktiskt hellre.

nu sitter jag och våndas över att jag antagligen lyckats dra hem ett virus. på datorn alltså. jag får panik på sånt, det poppar upp nya fönster och varningstrianglar överallt! hjälp!

dagens jobbigaste: typ allt. allt har varit jobbigt idag. skall ta mig igenom viruskrisen, och återkommer sedan med ytterligare förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0