svett. och stora biceps.

shit vad jag tränade bra idag. körde stehårt och effektivt, och sinkades bara av stackaren som kutade runt mellan maskiner och fria vikter och inte visste vilket ben han skulle stå på. körde lite här, lite där, sedan tillbaka hit, och efter det bort dit. jag blev nästan yr av hans rännande. i vilket fall som helst har mitt axelparti och mina överarmar snyggats till rejält. nice.

nu skall jag fokusera på plugget en stund, och sedan är det dags för middag. lax står på menyn, med sallad och kall sås. lät gott va?

dagens fråga: vad är det med äldre människor och mig? utstrålar jag någon form utav välkomnande vänlighet som inbjuder till samtal? verkar så. inte för att jag tycker det är otrevligt, för det mesta pratar jag gärna en stund om de så vill. men just idag var jag varm. luktade antagligen lite svett efter strängt träningspass och ville egentligen bara blunda och sitta tyst de 25 minuterna det tar för mig att åka hem. men nej. istället pratade jag gammeldans och hur skadligt det är för dagens ungdom att de visar så mycket våld på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0