skottlossning. jag är okej.

för att familj och vänner inte skall stissa upp sig nu, så måste jag väl skriva att jag mår bra. på vägen hem från tunnelbanan var min vanliga genväg genom skogen avspärrad av polis. likaså hela kvarteret. jag gick fram till en tjej som stod vid spärren och frågade hur det var tänkt att vi skulle ta oss hem. hon svarade, på engelska, att vi fick gå runt, för två personer blivit skjutna. crazy. läs om skottlossningen: http://www.metro.se/se/article/2008/12/01/20/4345-45/index.xml



för övrigt var det mycket trevligt att träffa richard igen. egentligen ganska oförskämt att vi inte setts tidigare, han är ju för tusan här varje vecka.

dagens mest avtändande: jag borde egentligen gå igång på dagens avsnitt av "ett herrans liv", men jag upplever det som ganska motbjudande.

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, det var inte kul. Men tyvärr händer ju detta nästan varje dag,

t o m i vår lilla stad kan det bli så.

Var rädd om dig. Kram

2008-12-02 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0