rise and shine.

efter ett långt uppehåll är jag tillbaka i mitt true blood-tittande. åttonde avsnittet nu. ni som fortfarande inte vet vad jag pratar om laddar ner hela säsong ett nu. ögonaböj!

är faktiskt ganska pigg, och ser fram emot att spendera hela dagen på biblioteket med julia. vi ska äta lunch på erlandssons. gott. nej minsann, dags att borsta tänderna.

dagens tips: igår kväll klagade jag öve rmin torra hy. "kolla lillasyster, så torr jag är!". lillasyster satte fram barnolja och sa sedan: "smörj in ansiktet med det och sov med en handduk på kudden." sagt och gjort. hela natten glänste jag och vaknade sedan med mjuk hy. som en babyrumpa. helt klart att rekommendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0