nykter i helvetet.

jag var bokstavligt talat nykter i helvetet. juldagen firades som sig bör med dans och partaj, med de sötaste vänner jag känner, men även för min del lättöl. jag var taxi, och därför har jag kvällen i minnet. inga luckor här inte.

det började med förfest hos emma, sedan en andra förfest hos håkan. håkan hade fixat biljetter till lilla helfwetet, till nästan alla. utan mening hade han glömt två. dessa två blev såklart jag och julia, även om ingen sa det högt. efter mycket om och men satt jag i bilen och surade i väntan på att alla skulle ta sina feta asses och dra ner mot stan.

vi kom dock in på helfwetet utan problem, för trots att vakten sa "vi håller här ett tag" och tvingade oss att vänta i tio minuter i bitande halmstadkyla, var stället halvfullt. det blev inte fullare än så, och kvällen skulle kunna summeras med julias klockrena kommentar: "jag köpte bara en cider, för alla var så fula."

















i vilket fall som helst dansade vi satan på ett öldränkt dansgolv, sa till folk att de skulle sluta ta mig på ryggen och drack massor med juice. vi lyckades även må lite dåligt, men blev sedan på topp igen. kvart över två hade vi konstaterat att vi var förbannat hungriga. halv tre kommer anders till mig och säger: "emma och julia gick till mc donalds." då blev jag arg. för julia hade min biljett till garderoben. när jag ringde försökte hon gottgöra det hela med att säga att hon köpt två cheesburgare med endast ost och qp-lök. då blev jag lite nöjdare, sippade det sista på min apelsinjuice och skuttade sedan glatt ut för att hämta biljett och cheesburgare. problemet var bara att jag fick endast en cheesburgare. en vanlig. julia försvarar detta som såhär: "alltså, jag åt tre. så du får bara en. jag var ju faktiskt väldigt hungrig."

dagens diss: när vi står i baren tittar en kille på mig. jag tittar på honom och viskar till julia: "var fan känner jag igen honom ifrån? har jag hånglat med honom?" emma svarar då: "ja det har du." "oj," säger jag "han har faktiskt blivit lite snyggare..." julias kommentar till detta blir: "han är skitful. kolla på han. backslick. fy fan. skitful är han." jaha, så var det med det.

Kommentarer
Postat av: julia..

hahaha.. herregud... folk måste ju tro att jag är sjukt dryg när dom läser detta hahah.... är jag så jäkla dryg asså... oh my....

2008-12-26 @ 15:06:10
Postat av: julia

men till mitt försvag så VAR faktiskt alla fula... o kille HADE ju backslick... och alla VET att det är fult...

2008-12-26 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0