"nyduschad" får min hjärna att gå på högvarv.

jag ger upp. mina ögon sluter sig, och jag får inte in mer i huvudet. så jag ska plocka ur linserna, klättra upp i sängen och sova till 06.00. då ska jag gå up, titta igenom mina anteckningar, och sedan åka iväg och kirra provet. jag och don thomaso ska få vg. det måste vi.

funderar på att dra och träna direkt efter, och sedan åka hem och städa. får ju antagligen inte besök, men ifall att det skulle regna manna från himmelen och något annat knasigt, så är det kanske bäst. för man vet ju aldrig.

dagens snuskigaste tanke: när någon skriver att han är "nyduschad", kan jag bara inte låta bli att fantisera om honom naken. haha. jag kan bara inte lägga band på dem. de där tankarna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0