motivation noll.

en dag som denna vill man bara ligga inne och glo på film. men jag har saker att göra, som innefattar vistelse utomhus. jag måste åka in till stan och byta den där mobilen. på något sätt. får väl charma någon stackars säljare. för ärligt talat, jag kan inte ha den.

suck. det regnar som tusan. funderar alltså på att skita i att träna, och bara åka in och fixa mobilen. plus köpa nytt block och nya pennor. jag har ju faktiskt lite ont i halsen också. faktiskt.

dagens gulligaste: för att orka hela provet bjöd malena på skumtomtar. precis vad man behöver. sånt får ni inte på universiteten va? ha!

Kommentarer
Postat av: julia

ne vi är lite mer vuxna här o behöve rinte bli mutade för atts kriva nån jävla tenta.... mmmhm!

2008-12-11 @ 17:17:24
Postat av: bonnie

haha när vi skriver tentor så har våra lärare med sig en massa godis till oss med. antagligen för att vi ska hålla tyst och få något gjort och inte sitta och klaga på själva provet :P

2008-12-11 @ 19:48:46
URL: http://bon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0