lite förvirrad. som vanligt.

helvetes. kuk. bajs. skit. fan och hans moster. ibland blir jag så arg på mig själv. kvart över tolv ringer de från ica maxi: "du, har du glömt att du ska jobba idag?" ja, det hade jag glömt... så jag stressade dit. såklart. insmord med body butter och halvsvettig från solningen. sexy as hell skulle man kunna säga.

jaja. som tur är fick jag en timmes lunch så att jag kunde åka hem och få i mig lite mat, hungrig som en varg var jag. men, nu är det dags att skynda tillbaka. bonnie, jag kommer till dig ikväll iallafall! no matter what!

dagens gladaste: kunderna, kassörskorna och alla andra på jobbet. det är nyår imorgon! folk handlar som galningar men är jätteglada och ler och skrattar. vi skämtar och har roligt. en riktig toppendag trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0