kom helg.

skjut mig. snälla. sitter med anteckningar på fyra kapitel som skall renskrivas. plus att jag skall försöka svara på några instuderingsfrågor, mest för att vara förberedd inför nästa veckas mastodontplugg inför samma veckas prov i marknadsföring. blä. tycker egentligen det är kul, men nu kräks jag nästan.

längtar till helgen som aldrig förr. skall åka buss i flera flera timmar till växjö på fredag. där blir det återförening och glögg för hela slanten. lördagen skall vi shoppa, och på kvällen klä ut oss. mest för att det är kul. jag skall antagligen klä ut mig till lärare. av det sexigare slaget. såklart. ni känner mig.

dagens film: mellan plugg och grey's anatomy skall jag faktiskt tillåta mig att titta på en film. har råkat citera den, utan att veta om det, och sedan fått höra att jag måste se den. jag pratar om talladega nights - the ballad of ricky bobby, med will ferrel. egentligen hatar jag will och alla filmer han gör, typ. så jag förstår inte riktigt varför jag skall kolla på den. antagligen för att den gamle gamle vännen tycker den är bra, och det tjongade till i magen lite när jag fick låna den av claudia och johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0