känslosvall och bilkörning.

jo, men nu är jag hemma. nästan i höjd med hbg frågar jag ex-sambon om vi ska ses. det ska vi, han är på väla. så jag svänger av e6, med smått blandade känslor. men det gick bra. inte alls lika mycket tårar idag (kan vara för att vi var just på väla och jag försöker undvika att lipa inför folk). och det hade ju varit konstigt att inte träffas innan hans årslånga vistelse i australien. så nu var det också avklarat. phew.

nu sitter jag och förgrymmar mig över att min dator inte kan komma åt hemnätverket. känns ju sjukt onödigt att surfa på det mobila, när jag skulle kunna koppla upp mig på ett fast. men nu går ju inte det. bajs.

dagens sötaste: min lilla liten. hon är fortfarande det sötaste som finns. varning för kattbilder hela julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0