illa. riktigt illa.

fan. träningen gick jättebra. mobilen är lämnad på service, kan inte byta till en annan modell, men ändå. träningen gick jättebra! fick till och med komplimanger i omklädningsrummet för mina armar. blir man glad av att höra. men sen. sen jävlar. satte mig på tunnelbanan och kände hur ansiktet blev vitt. magen började kurra, och en klump växa i halsen. illamående är det västa jag vet. det höll i sig, hela vägen hem. fick kämpa mig igenom inhandlandet av frukt och block. sen rusade jag hem för att kunna lägga mig ner. ligger fortfarande. mår illa, fortfarande. inte bra.

dagens hoppsan: glömde säga att ni skall klicka på bilden, i förra inlägget, för att komma till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0